Ο Νικόλαος Χατζηδάκης, Co-founder και CTO της AfterSalesPro, παρουσιάζει στην ECDM Expo 2022 ενδιαφέροντα στοιχεία για το e-commerce κατά την περίοδο του covid-19, πως διαμορφώθηκε η αγορά και ποιες είναι οι αλλαγές που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια. Ποιο συγκεκριμένα αναφέρεται και αναλύει:
- Ποιές ήταν οι δυσκολίες και προκλήσεις για το last-mile κατά τη διάρκεια του lockdown
- Ποιά eshop κατάφεραν να ανταπεξέλθουν
- Ποια θα είναι η επόμενη μέρα στο last-mile και τι αλλαγές αναμένουμε στο άμεσο μέλλον
- Πως η AfterSalesPro ήρθε να εξυπηρετήσει τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις που δημιούργησε το νέο περιβάλλον στο e-commerce