Αύξηση των αξιoλογήσεων στo Google, Facebook και Skroutz

Συμβουλές & Tips


Σήμερα οι διαδικτυακές αξιολογήσεις έχουν διαδεχθεί τις παραδοσιακές από στόμα σε στόμα, συμβάλουν δραστικά στην επιτυχία μιας επιχείρησης και αποτελούν πολύτιμη πηγή πληροφοριών τόσο για τους πελάτες όσο και για τις ίδιες  τις επιχειρήσεις. Οι κριτικές των πελατών που γίνονται δημόσια σε μεγάλες πλατφόρμες (όπως το Google, Facebook, Skroutz, Best Price) μπορούν να βελτιώσουν την φήμη της επιχείρησης, να δημιουργήσουν νέους πελάτες, να μετατρέψουν τους ήδη υπάρχοντες σε πιστούς, να αυξήσουν τις πωλήσεις συνεπώς και τα κέρδη της επιχείρησης. Μελέτες έδειξαν ότι μόνο το 20% των πελατών αξιολογεί δημόσια μια επιχείρηση ενώ το υπόλοιπο 80% είτε το ξεχνάει, είτε βρίσκει την διαδικασία δύσκολη και πολύπλοκη ή τέλος αδιαφορεί εντελώς για αυτές. Η Aftersalespro καταρρίπτει τους 2 πρώτους λόγους και βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν μόνο τις δημόσιες, θετικές κριτικές μέσω του αυτόματου συστήματος αποστολής αιτημάτων αξιολογήσεων.

Πώς λειτουργεί;

H Aftersalespro διαθέτει ειδικό σύστημα το οποίο στέλνει αυτοματοποιημένα SMS στους πελάτες μόλις παραλάβουν την παραγγελία τους. Στο μήνυμα ζητά από τους πελάτες να αξιολογήσουν την επιχείρηση και τους παρέχει το Link για αυτό. Η πρώτη σελίδα αξιολόγησης που τους οδηγεί είναι mobile – friendly και τους ρωτά, αν έμειναν ικανοποιημένοι μέσω ενός πολύ απλού αλλά ξεκάθαρου εικαστικού:

Όσοι πελάτες αποκριθούν θετικά, το σύστημα θα τους οδηγήσει αυτόματα στην σελίδα υποβολής δημόσιας αξιολόγησης στην πλατφόρμα (Skroutz, BestPrice, Facebook, Google) που θα επιλέξει η επιχείρηση. Ενώ όσοι απαντήσουν αρνητικά θα οδηγηθούν σε έναν ιστότοπο (στον οποίο έχει πρόσβαση μόνο η επιχείρηση) όπου θα μπορούν να γράψουν την γνώμη τους, με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών του καταστήματος.  

Το μόνο που έχουν να κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να διαλέξουν 1 από τα 3 διαθέσιμα templates και μέσω του εύχρηστου page builder να διαμορφώσουν την πρώτη σελίδα αξιολόγησης, προσθέτοντας τα λεκτικά που επιθυμούν και το logo τους. Στην συνέχεια μπορούν να διαχειριστούν εύκολα όλα τα αιτήματα αξιολόγησης και να ελέγξουν τα status τους σε ένα κοινό πάνελ. Τέλος, η Aftersalespro μέσω ενός “έξυπνου” συστήματος διασύνδεσης, αντιστοιχίζει τις αξιολογήσεις που έχουν καταγραφεί, με τον αντίστοιχο πελάτη στον οποίο έχει σταλεί το αίτημα.

Τι πλεονεκτήματα προσφέρει στις επιχειρήσεις;

Τα κυριότερα  πλεονεκτήματα που προσφέρει στις επιχειρήσεις είναι ότι αυξάνει τις δημόσιες θετικές αξιολογήσεις, βοηθά στην αποφυγή των αρνητικών κριτικών, πληροφορεί τις επιχειρήσεις για την γνώμη των δυσαρεστημένων πελατών και μειώνει κόπο και χρόνο στο εργατικό δυναμικό τους που διαφορετικά θα έπρεπε να στέλνει χειροκίνητα τα sms για την αίτηση αξιολόγησης.

Πως μπορεί μια επιχείρηση να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα της Aftersalespro

Εάν διαθέτεις ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις εντελώς δωρεάν την Aftersalespro για 1 μήνα! Απλά συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στην ειδική φόρμα και σύντομα ένας εκπρόσωπός μας, θα επικοινωνήσεις μαζί σου.

Αίτηση για Demo

Χρήσιμα εργαλεία e-commerce

Αίτηση για Δωρεάν Demo

Προγραμματίστε άμεσα ένα demo για να δείτε όλες τις λειτουργίες της εφαρμογής χωρίς καμία δέσμευση